Dagen

Jag skrev om allt det här förut men råkade trycka bort det.. så here we go again.
okeej.. såhär var det. Dagen började ju självklart med skola, sen efter det skulle vi vänta på signe, hon sluta typ 15.10. Så vi stog & tog bilder. Men sen när vi skulle ta bussen så typ, ah.. HAHHA, lång historia. Men sen var vi framme hos Lovisa, Alltså, det va jag, Nevin, Signe & Lovisa. Så vi keka lite, körde lite singstar, gick ut & tog kort, lekte med Lovisas lillasysters hamster.. Haha, jao, chill va de. Men sen skulle jag, Nevin & signe dra hemåt, så vi åkte med Signe med bussen, vilket var typ värsta omvägen för oss, för Nevin skulle va hos mig efteråt.
Och då när typ signe hade gått av, så åkte vi runt ryd & allt, & han stannade bussen, vilket var SISTA, stationen, vi ba : helvette oxå, men vi bad honom snällt som änglar att köra hem oss igen, så vi fick betala extra typ. Och nevin ramla i bussen & stuka foten. Men orkar inte skriva mer, bilderna får förklara. hihi..
HAHAHHA, bilden ovanför ser ju helt.. xD
Haha, på bilden ovanför ser jag ju, värsta äcklad ut.
Orkar inte ladda upp fler bilder.
puss. ♥
/Mary

Kommentarer
Postat av: S O F I E ♥

Sv: Tack! Ja, jag har gjort den själv :)

2011-02-13 @ 11:14:54
URL: http://sofielove.blogg.se/
Postat av: janelle.

ska jag ha frågestund eller inte?



fin blogg!

2011-02-13 @ 20:10:01
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0